2-modul. Biologik ta’lim yaxlitligi va uzviyligi

1-mavzu: Biologik ta’lim jarayonining yaxlitligi va tizimliligi 

1. Ta’lim jarayonining tarkibiy qismlarini “Klasteri”ni tuzing  va davom ettiring.

2. Hozirgi kunda  didaktik jarayondagi qaнday dolzarb muammolarni  bilasiz?

“Футбол” усулида савоб-жавоб ўтказинг. Бу   усулда  талабалар икки  гуруғга  ажралади, бир  командадан  битта талаба  савол беради,  иккинчи командадаги  битта талаба жавоб берса, ўша  талаба қарши командага савол  бериш  имкониятига  эга бўлади, жавоб бера  олмаса команда ютқазади, яъни, “голь” натижа бўлади.

2-mavzu: Oʻqitish prinsiplari va qonuniyatlari

Oʻqitish prinsip(ta’lim-tarbiya jarayonini demokratizatsiyalash va insonparvarlashtirish, ilmiylilik, sistemalilik, fundamentallilik, koʻrgazmalilik, samaradorlilik, onglilik, tushunarlilik, ta’limni tabaqalashtirish va individual-lashtirish, individual va guruhlarda oʻqitishni uygʻunlashtirish, oʻqitish maqsadi, mazmuni, vositalari, metodlari, shakllari va natijalarining birligi, baholash va oʻzini-oʻzi baholash)lari va qonuniyat (oʻqitish maqsadi, mazmuni, vositalari, metodlari va shakllarining ijtimoiy muhitga bogʻliqliligi, tarbiyalovchi va rivojlantiruvchi ta’lim, ta’lim-tarbiya jarayonini tahsil oluvchilarning faoliyati xarakteriga bogʻliqliligi, pedagogik jarayon birligi va yaxlitligi, oʻqitishning nazariy va amaliy birligi va uzviy bogʻliqligi, oʻquv faoliyatini individuallashtirish va guruhli oʻqitishni uygʻunlashtirish) lari.

Topshiriq

  1. Biologik ta’lim prinsiplari “Klasteri”ni tuzing.