1-modul. Fanning maqsad va vazifalari va rivojlanish tarixi

1-mavzu: Kirish.

2-mavzu:  Uzluksiz ta’lim tizimida biologik ta’limning roli.

3-mavzu: Sharqning uygʻonish davri va unda ta’lim-tarbiya masalalarining rivojlantirilishi. Jadidlar maktabida tabiatshunoslikni oʻqitishning oʻziga xos xususiyatlari

4-mavzu: Biologiya oʻqitish metodikasining rivojlanish tarixi

5-mavzu: Oʻzbekistonda biologiya oʻqitish metodikasining rivojlanishi.

 

2-modul. Biologik ta’lim yaxlitligi va uzviyligi

1-mavzu: Biologik ta’lim jarayonining yaxlitligi.

2-mavzu: Oʻqitish prinsiplari va qonuniyatlari

III-modul: Darslik va dasturlar tahlili

1-mavzu: Biologiyadan davlat ta’lim standartlari

2-mavzu: Biologiyadan oʻquv dasturining  tuzilishi

3-mavzu: Biologiyadan darsliklar tahlili

IV-modul: Biologik ta’lim mazmuni

1-mavzu: Biologik ta’lim mazmunining tarkibiy qismlarini shakllantirish yoʻllari

2-mavzu: Umumiy oʻrta ta’lim maktablarida biologik ta’lim mazmuni asoslari

3-mavzu: Biologik ta’limning maqsad va vazifalari. Biologik ta’lim komponentlari. Oʻquvchilar oʻzlashtirishi lozim boʻlgan biologik bilimlar minimum.

4-mavzu: Biologik ta’lim jarayonida kompetensiyaviy yondoshuv.

V-modul: Biologik ta’limda oʻquvchilar fikrlash qobiliyatlarini tarkib toptirish.

1-mavzu: Biologiyani oʻqitishda oʻquvchilarda mustaqil fikrlashni tarkib toptirish

2-mavzu: Biologiyani oʻqitishda oʻquvchilarda  ijodiy  fikrlashni tarkib toptirish

VI -modul: Biologiya oʻqitish metodlari

1-mavzu: Biologiyani oʻqitishda foydalaniladigan metodlar va usullar.

2-mavzu: Biologiyani oʻqitishda foydalaniladigan  koʻrgazmali, amaliy metodlar va ular tarkibiga metodlar hamda ularning turlari.

3-mavzu: Biologiyani oʻqitishning faol metodlari

4-mavzu: Biologiyani  oʻqitishning interfaol va muammoli izlanish metodlari

5-mavzu: Biologiyani oʻqitishning mantiqiy va mustaqil ishlash metodlari

6-mavzu: Biologiyani oʻqitishda oʻquvchilarning faoliyatini ragʻbatlantirish va asoslash metodlari

7-mavzu: Biologiyani oʻqitishdagi nazorat va oʻz-oʻzini nazorat metodlari